「この朝の一首」(A Japanese short poem "tanka" for the day with pictures taken by Philip):

  ・ なけなしの小遣いはたき献金を 主が知りたもうを嘉として                   ・ 必要をすべて満たして その上になおみ恵みを注がれる神     愛馬伝師   Out of my pocket money that was about to become none I gave my offering this morning knowing that the Lord would accept such. He is the God who knows our needs and fills with His aboundant grace beyond our expectations.
★平位先生から許可を頂き、このブログでも紹介でき、感謝。

"この朝の一首" (フィリップが撮影した日の日本の短い詩"短歌")
・ なけなしの小遣いはたき献金を 主が知りたもうを嘉として・ 必要をすべて満たして その上になおみ恵みを注がれる神愛馬伝師は, 私のポケットのお金から, 誰にもなりませんでした. 私は今朝, 主がそれを受け入れることを知って, 私の申し出を与えまし 彼は私たちのニーズを知っている神であり, 私たちの期待を超えて彼のaboundantの恵みを